06.45..

Idag va man uppe tidigt, redan vid 05.30, kunde inte sova längre så tänkte jag skulle passa på å städa medans Neo fortfarande låg och sov, Men tji fick jag, så fort jag gått ner så hör jag någon på övervåningen som står och "ropar", och vill komma upp, va bara till att hämta honom, så han får va me å städa, men de e lättare sagt än gjort, så här sitter man istället haha... Har kommit en bra bit, har bara dammsuga och torka golv på över och undervåningen kvar, Sen blir de duschen, och upp till min mormor å morfar en runda, tänkte Neo ska få lussa lite:P..

Idag va de en del snö ute me, så de blir till att gå ut å leka i snön, så till 9 tänkte jag vara klar så vi kan va ute en stund för att sen bege oss till mormor å morfar...

Nu går han mer och mer, så härligt att se, de ser ju jätte roligt ut, så stel i benen haha...


Från och med idag får jag föda i Värnamo, *överlycklig*

35 hela veckor idag...snart så e knodden här, och vår älskade son e storebror....

Nu ska jag se om jag kan lägga Neo lite igen, tröttheten börjar smyga sig på honom...så kanske man kan städa färdigt i lugn å ro me...

Kommentarer
Postat av: Jelika

Så skönt att du får föda i värnamo nu!

Vi var ute en sväng igår eftermiddag men Tore var lite rädd för att gå i snön men att få åka pulka var toppen.

2008-12-13 @ 08:57:27
URL: http://jelikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0