35+1

Känns som jag vatt gravid hur länge som helst, men ändå inte, konstig känsla... kommer kunna gå såhär läänge till, går kanske över denna gången?

Idag blir de mer utelek i härliga snön, hoppas de ligger kvar till jul, fast tror knappast de, får väl en grön jul som dom senaste åren..
Peter hade vatt å köpt en pulka till Neo igår, som vi va ute å provade, han älskade de, satt å klappade händerna, å skrattade*söt unge*
Nu ska jag göra ett försök till å se om jag får på mig mina termobyxor, tänkte ut å bygga snögubbe, å åka pulka me Neo, Jobbigt om jag inte kan sitta på knäna, ryggen har börjat värka lite, fast ska inte klaga har haft en underbar grav, förutom vissa dagar, då man kännt sig, äcklig,fet,ömmat lite här å var...,men de positiva överväger de negativa MYCKET..

Dax å göra ett försök...håll tummarna:P..

Kommentarer
Postat av: Lisa

grr snön låg aldrig kvar :( du måste lägga ut bilder på vagnen.. nyfiken!

2008-12-15 @ 08:42:32
URL: http://lisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0