Annandag jul, och 20 dagar kvar....

har sutti vaken sen 05.10, kan inte sova, vet inte va de bero på..får se om man kan sova om en stund så man orkar med dagen, ska upp till peters mamma idag och ha jul med hans syster och bror, men först ska jag in till Villervalla å köpa ett par jätte tuffa jeans till Neo, han fick ju presentkort i julklapp:P.


Julafton va jättebra, fick många fina paket, framförallt Neo..

Av min älskling fick jag ett presentkort på cityfrisören,=)..
Av mina föräldrar fick vi en NIKON D40:D:D:D:D: så nu blir de många fina kort kan jag lova, ska ta å lägga ut lite bilder sen när tid och ork finns...

20 dagar kvar......

va hos bm i måndags 35+3
Sf-mått- 33 cm
Hjärtljud- 146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0