...............

Idag blir Neo 15 månader, usch va tiden går fort, snart blir han storebror med bara 37 dagar kvar...

Va på bvc igår, ingen tyngdlyftare jag har till son hehe...8720 g å 77 lång...sen när vi kom hem därifrån så började han resa sig upp från golvet å gå iväg, gick 4 steg sen trillade han sen gick han två å så höll de på.. så Gåendet e inte långt borta nu.. =)...

just nu leker han på sitt rum, å jag ska kolla på tv lite hade jag tänkt, sen ska jag ner å göra potatismos å fläsk:D..

Inte långt kvar till julafton nu, spännande å se Neos reaktion när tomten kommer:P..

När man frågar han vart bebis är, lägger han ner huvudet på magen å gosar, å klappar....*älskade unge*
går inte beskriva hur mycke kärlek de finns till honom, å lika mycke finns de till lillasyster/lillebror....

Kommentarer
Postat av: Lisa

va söötttt du skriver :) snart går han nog ska du se :) hihi..... smidigt när dom inte väger så mycket.. :)

2008-12-09 @ 15:45:49
Postat av: Moa

hej han ska heta liam.. O dom var här en sväng igår... O han e inte stor. mycket lite större än neo var tror jag.. Går inte neo än??? Då e jag kjätteglad haha inget elakt då alltså men jag e så glad att adam e förre någon i sin kull... Han springer som sjutton här nu. Kram

2008-12-09 @ 18:52:09
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/
Postat av: Jelika

Va kul att han börjar gå själv. Kommer nog lossna när som skulle jag tro :-)

Lust att försöka ses under jul ledigheten om du orkar? Du kan ju höra av dig iaf för jag jobbar t.o.m fredag den 19 december och är sedan ledig till 7 Januari.

2008-12-09 @ 19:30:02
URL: http://jelikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0