lördag men känns som söndag..

Idag är den tråkigaste lördagen på länge, finns inget att göra, grått och tråkigt ute.. Om inte klockan hade vatt så mycke hade jag åkt ner till presentverkstan å köpt lite scrapping grejer så hade jag kunnat sitta med de lite... får ta de imon istället,

Va på willys en runda idag på morgonen å storhandlade, skönt å ha mer mat i frysen,

Förlossningen närmar sig, 3 veckor kvar=)=)... som det känns nu så kan jag gå så här hur länge som helst, innan de händer nåt, den lille sparkar å mår gott, å inga tecken alls på att knodden vill ut, gott e väl de på ett sätt, så de blir ett januari barn som planerat, men jag hade gärna haft förlossningen avklarad=), visst de e en underbar upplevelse, men just nu vill jag bara snoza bebis, å få njuta av mina två underbara barn...

Tänker en del på hur de ska gå å sova borta utan Neo, har aldrig lämnat bort han över natten innan, så när förlossningen är dax är första gången, känns lite konstigt, vet hur lessen jag blev sist vi åkte in till förlossningen när jag trodde de startat,(v.21) å va säker på att jag fick ligga kvar en längre tid för att de skulle stoppas, när vi väl kom in så va allt som de skulle å jag fick följa med hem igen:P...


Kommentarer
Postat av: Inger

Så spännade att se vad det blir för liten en! :)

Vi kanske kunde scrappat ihop nångång? När det lugnat sig lite för oss alla ;) kram

2008-12-20 @ 19:46:19
URL: http://inggas.webblogg.se/
Postat av: Lisa

va tre vekcor??? Va har tiden tagit vägen???? Hjälp, men såå bra att bebben stannat kvar så här länge :) kram på er

2008-12-21 @ 09:40:09
URL: http://lisa.blogg.se/
Postat av: Maja

Så skönt att den stannat kvar...och att du mår bra. God fortsättning på er...Kram

2008-12-25 @ 13:13:46
URL: http://majjans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0