Onsdag 3:e dec

Har precis gjort iordning tvätten nu...så nu e tvättstugan städad, å ny tvätt e upphängd, tvättar bebistäcket nu, se om de kan bli fluffigt å mysigt..så har jag bara spjälsängen kvar å bädda, sen ska jag ta kort... visst de e lite småsaker som jag vill ha dit me, men sånt man kan ta när bebis e ute...

e sugen på å hämta vagnen, men får väl vänta me de tills den e ute, så man vet va de  e för en liten knodd som gömmer sig där inne, roligt å ha färg beroende på va de e för en liten..

Känns som man går på övertid nu, har ju gått hela 3 dagar längre denna grav, känns jätteskönt, fast förvånar mig inte om den vill titta ut på julafton för att jag ser fram emot julmaten så mycke haha..Och framförallt Neos andra jul, nu när han e med å kan öppna paket å allt... återstår å se när den vill titta ut.. e glad om den stannar nån vecka till... 

imorgon  blir de sista läkarbesöket, sen ska jag inte va hos bm förrens den 16:e...känns låångt dit..

Neo ligger å sover så ska passa på å städa toan, så man får göra de ifred haha....

sugen på å baka nått.. bullar kanske....gott å ha i frysen ifall de kommer besök...




höres!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0