Tisdag!

Redan tisdag, och min lilla höna redan 2½ vecka, vart tar tiden vägen? känns som de va igår man fick upp en blodig,blå,skrikande liten knodd på bröstet... En helt underbar känsla,upplevelse.

Dagarna fungerar bra, dock så e hon bortskömd å ska bara va i knät, å när man väl lägger ner henne, så vaknar hon direkt, så städning å sånt får vänta till kvällen då pappa P e hemma å kan hjälpa till.
Det går jättebra med Neo, visst en å annan smäll har de blivit, men för det mesta så ska han bara pussa å krama henne.*underbart*

Häromdagen när jag hade lagt henne i min säng, å jag satt igemte, kom Neo me upp i sängen, direkt så kröp han fram till henne å¨skulle gosa, sen rätt som de va så försökte han lyfta upp henne, i BENEN, men hon va visst för tung så han gav upp, men de va så gulligt å se, undra va han skulle gjort om han kunnat lyfta henne? Så nu vågar jag absolut inte låta henna va i babysittern på golvet, vet inte va han kan få för sig haha....

Idag e en sån dag då jag saknar P hur mycke som helst, Älskar han mer å mer för var dag som går. Vet inte va jag skulle gjort utan honom.. Å han har gett mig de finaste som finns, VÅRA BARN!


ÄLSKAR ER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men guud sååå söt bild. kul att du uppdaterar! ska bli kul å ses imorgon!

2009-01-27 @ 18:05:23
Postat av: Inger

så gulligt1 Nova har blivit sån nu att hon ska gosa och krama på honom jättemycket. Gärna hålla honom själv och får hon inte det blir hon så arg!!

2009-01-27 @ 18:58:03
URL: http://inggas.webblogg.se/
Postat av: Jelika

Så fint kort på peter och barnen. Skönt att det funkar så bra! Kram

2009-01-27 @ 19:24:28
URL: http://jelikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0